maandag 2 januari 2012


                                                Toen er rond middernacht een piepklein meneertje op de rand van mijn bed zat vond ik 
                                                dat helemaal niet vreemd. Hij zei tegen me dat hij niet kon slapen, en dat hij toen rondjes 
                                                was gaan lopen en had besloten om door mijn slaapkamerraam naar binnen te klimmen 
                                                omdat hij het er binnen gezellig uit vond zien en omdat hij mijn dekbedovertrek zo mooi 
                                                vond. Hij vertelde dat hij hem ook had zien liggen in de winkel en dat hij hem zo graag wou 
                                                hebben dat hij er voor is gaan sparen. Na drie en een halve maand gespaard te hebben had 
                                                hij  eindelijk genoeg geld bij elkaar verzameld, alleen had hij toen zo een vreselijke honger dat
                                                hij in plaats van het dekbedovertrek te kopen, maar liefst zeven haringen met uitjes en zuur is   
                                                gaan eten waardoor hij nu minstens weer een maand moet sparen. Het meneertje vertelde me
                                                ook dat hij Kwatko heet. Dat is een afkorting voor klein waterkonijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten